Monday, October 8, 2012

Update for the last 3 months

Dah cam trend plak..aku hny update
blog every 2 months..hahahah

Aku selalu lupa nk update..hehehe

Ramadhan dtg & pergi..same goes utk syawal..

Tahun ni nothing so special about syawal..ramadhan tahun ni pun aku tak berapa happy..apa taknya..aku ada leg injury yg menyukarkan aku utk solat tarawikh berjemaah di surau..tapi alhamdullillah aku still dapat buat tarawikh & khatam quran tahun ni walaupun bersendirian di rumah..

Tahun ni aku happy sgt coz i'm getting closer to my best buddies..
Sepanjang syawal..byk kali kami get together..projek kurik kendi beraya la katakan..siap boleh open house hopping lagi.. Hehehe...

Tahun ni aku & en suami takde la buat open house yg grand..cuma buat doa selamat sempena 10th years anniversary kami & birthday zahra..

Pejam celik pejam celik dah 10 years kami kawin..a lot has happened since..mana ada marriage yg tak diduga.. Tapi aku selalu pikir positive.. Setiap ujian tu tandanya Allah sayang kat kita..Allah ingat kat kita..Allah nak kita ingat kat Dia..

Semalam baru Cik Pij cakap yg dia pernah terbaca yg dlm setahun akan ada 2 ujian besar..OMG..cukup sabarkah aku utk menghadapinya.. Tapi kita harus ingat..sesungguhnya Allah tak akan menguji kita dengan ujian yang tak tertanggung oleh kita..

Ya Allah..Tuhan yang maha pemurah lagi maha mengasihani..Kau rahmati dan berkatilah hubungan kami sebagai suami isteri.Kukuhkan lah iman kami utk sentiasa mengingati & beribadat kepada Mu. Kau jadikanlah anak2 yang lahir dari hubungan ini sebagai anak2 yg soleh. Yang sentiasa menuruti segala suruhanMu dan sentiasa mengingati dan mendoakan kami...amin...

No comments: