Thursday, August 10, 2006

Muhamad Amir Zafran - One Week...









For the first time in my life aku merasa apa yg selalu mami cakap kat aku
"Kau tak jadi mak lagi...nantu tahu la nanti camne susahnya nak jaga anak sorang..."

Masa dalam pantang 40 hari tu ada mama & mami yg tolong...zafran berjaga pon aku still tak penat sangat coz lepas bagi susu..biasanya diorang amik & tidurkan...
After confinement aku balik KL...dok sesorang...masa tu cam nak nangis pon ada...pasal tak tido malam aku boleh tahan lagi...tapi zafran jenis tak tido siang...dia bangun kul 12 noon...nak tido balik kang lepas asar...sampai la skang cam tu...cuma yg buat aku stress masa tu ialah camne nak semayang...masa dlm nifas tak tensen la...once kering tu..nak semayang tensen giler...ada satu hari tu aku letak jer dia dalam baby cot dia...nak buat camne...aku tunggu sampai kul 4 lebih...dah nak asar dia tak tido gak...masa camtu really hope cepatla hubby balik...coz dah penat giler dah...infact masa 20 hari terakhir tu...i lost count on how many times hubby kena balik awal coz aku tak leh cope ngan zafran...

now being a mum myself...makes me appreciate my mum more than ever...

sapa nak tangkap gambar lawa cam gambar kat atas tu aku bleh recommend photographernya...


No comments: