Monday, May 7, 2007

LABOR DAY cum WESAK DAY cum BIRTHDAY IBU...

Hehehehehee...dah naik bersarang rupanya blog aku ni...sarang apa yg tak dak...sarang spider, sarang burung....sarang kelawaq pon dah ada...
lately ni aku sibuk giler...since ada job enhancement ni...tak menang tangan...ni dok doa cepat la dapat assisstant...aku dah tak daya...deliverables aku pon drop...ye la mana nak prepare report...mana nak attend meeting...expectation boss plak menggunung...poning mak dibuatnya...

Pening with the workloads...so aku pon amik peluang untuk cuti panjang la...
aku sewa apartment TM kat Penang for 2 nites...saja bawak one big famili p jalan2...bawak mama & papa yg lom habis jet leg lagi...bawak Abg Lee satu famili..kami p 2 keter...Actually Penang is our (me & hubby) must visit annualy place...both of us mmg suka lepak penang ni...p layan shopping baju2 dr india kat chulia street...layan nasik kandar kat Line Clear @ Subaidah...yg paling best p shopping kat Feringgi Nite Market...biasanya aku ni kalu p Nite market tu harus la p end to end punya...tapi kali ni sebab bawak MIL & baby kena la satisfied with half way jer...balik KL on 1st May tu...which happen to be my birthday...
Ni antara gambar2 taken during our trip to Penang...
zafran tak berapa sihat masa kat penang...

this is his comfort thing..his hankie...

ye-ye-o pakai swimming trunk...bila letak kat air, melalak bagai nak runtuh resort tu...

This year is my first year celebrating birthday as a mum...syahdu tul bila hubby & baby kiss me & wish happy birthday...yg lagi bestnya birthday aku & zafran hanya selang 3 days..nasib baik masa choose date utk induce zafran dulu Dr Fauziah tak allow aku go for 1st May...kalu tak...mesti birthday aku & zafran serentak...

2nd May tu famili belah hubby buat birthday bash for both of us...masa tu teringat my mum...if only my mum kat KL to celebrate our birthday with us...Ni first time aku celebrate birthday aku without my mum...usually aku akan balik KB for my birthday...tapi kali ni sebab ada holiday plan ni..& baru jer balik KB early april ari tu...so tak balik KB la...

Insyaallah aku akan balik KB next school holiday ni..nak balik tgk my newborn cousin...Nur Khalish Humairah..nanti aku post citer pasal Khalish bila aku balik dr jumpa dia...

No comments: