Saturday, March 13, 2010

Bila kena hukum tau plak malu..

2 hari lepas masa aku dok bersiap nak pie opis, as usual aku biarkan TV3 menemani aku..masa tu tgh morning news...

satu berita ni betul2 membuatkan aku jelek.. mamat ni dijatuhkan hukuman penjara & sebat sebab merogol dan merompak...yg buat aku geram tu..masa kuar dari mahkamah and ada media punya coverage tau plak dia cover muka dia ala2 malu gitu... pigi dah!!!! setan punya manusia!!! tau plak malu.. masa ko rogol and rompak budak pompuan tu tak plak ko pikir pasal malu...tak plak ko pikir pasal mak bapak ko akan dapat malu besar sbb perangai setan ko tu... sib baik ko dalam TV..kalu kat depan aku...mau nya aku ludah muke ko tu...

ni geram tahap gaban...mmg rasa cam nak ludah2 jer org yg buat2 malu bila muka masuk TV sbb dah buat salah...pegi dah..hipokrit!!!

Biarlah org cakap everybody deserve a second chance...tapi aku masih percaya..BERANI BUAT, BERANI TANGGUNG...

apa la aku meraban ni...marah punya pasal la ni..

No comments: