Thursday, December 3, 2009

Zahra dah boleh pusing...

It has been nearly 2 weeks now since the first time Zahra managed to turn her body..

Kami biasakan dia tido meniarap..jkust like her brother... satu malam tu, aku rasa aku nampak Babah dia tidokan dia meniarap, tapi aku sedar2 dia dok merengek tapi dok terlentang... so aku cam musykil la.. just to confirm, aku tanya la Babah dia..
"Bukan ke tadi you letak dia meniarap??"
"Yap.."
"Tu dia dok terlentang tu??"
"Dia dah boleh pusing badan la tu.."

Esoknya aku tanya la maid aku...dia cakap rupa2nya dah seminggu dia boleh pusing badan... 1st time masa maid aku letak dia atas sofa... sib baik tak jatuh ke bawah...

cam tak caya plak..she's only 2 1/2 months.. cepatnya...abg dia dulu takde la secepat tu...agaknya sebab dia ringan skit dari abg dia kot.. so far dia tak leh pusing the opposite way lagi la... baru dari meniarap ke menelentang.. masa abg dulu masa nak pusing tu hingaq semacam..sbb dia marah tgn dia tak leh lepas.. cam adik ni, diam2 dia pusing sendiri...

betul la org cakap lain anak, lain experience dia...

dlm keter nak p Ikea (29/11/09)

nak tido tapi abg kacau...

my beloved kids... muke lebih kurang jerk..

ni jacket Ben10 yg tak boleh lekang darinya.. tak kisah la sejuk atau panas..

Kalu amik gambar adik, kena amik gambar dia gak.. he looks sooo chicky...

No comments: